خانه وبلاگ کاربرد دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



کاربرد دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130 با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

کاربرد دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کاربرد دوربین حرارتی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دوربین حرارتی-دوربین حرارتی بدن انسان-کاربرد دوربین حرارتی در گنج یابی-دوربین حرارتی نظامی چیست که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

کاربرد دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دوربین حرارتی-دوربین حرارتی بدن انسان-کاربرد دوربین حرارتی در گنج یابی-دوربین حرارتی نظامی چیست  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کاربرد دوربین حرارتی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 

جهت سفارش و خرید روی کاربرد دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130  کلیک کنید


کاربرد دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کاربرد دوربین حرارتی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین حرارتی-دوربین حرارتی بدن انسان-کاربرد دوربین حرارتی در گنج یابی-دوربین حرارتی نظامی چیست  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از کاربرد دوربین حرارتی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

کاربرد دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130 با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  کاربرد دوربین حرارتی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت دوربین حرارتی-دوربین حرارتی بدن انسان-کاربرد دوربین حرارتی در گنج یابی-دوربین حرارتی نظامی چیست  توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

10 کاربرد اصلی ترموویژن (دوربین حرارتی) چیست؟
دوربین حرارتی یک راه طولانی را طی سال های گذشته پیموده است. آنچه در گذشته حجیم ، سنگین و دشوار بود و عمدتاً برای مصارف نظامی توسعه یافته بود ، به تدریج به دستگاه های کوچکتر ، باورنکردنی و کاربردی آسان تبدیل شده است. در نتیجه ، استفاده از یک دوربین حرارتی توسعه یافته است تا طیف گسترده ای را پوشش دهد و همه چیز را از استفاده در منزل تا استفاده صنعتی پوشش دهد.
در حالی که از دوربین های حرارتی هنوز هم بیشتر در تعمیر و نگهداری صنعتی و امنیت استفاده می شود ، حقیقت این است که اکنون روش های بی شماری برای استفاده از این دستگاه در داخل و اطراف ملک شما وجود دارد ، 10 کاربرد اصلی ذکر شده در زیر رایج ترین کاربردهای دوربین حرارتی است.
1. مشکلات گرمایش و سرمایش
اگر عایق بندی ضعیفی در خانه داشته باشید ، یا عایق بندی بدی در اطراف در و پنجره ها وجود دارد. این مسائل می تواند باعث هدر رفت گرما و هوای خنک داخل خانه به بیرون شود یا اجازه می دهد هوای بیرون داخل خانه شود. این ها همه باعث افزایش بیش از حد هزینه ها صورتحساب انرژی شما می شود.
دوربین های حرارتی می توانند به شما در بازرسی از منزل خود از هرگونه ورود و خروج هوا کمک کند و همچنین هر مکانی در دیواره های شما که عایق کاری ندارند را به شما نمایش می دهد.
2. جعبه های مدار و پریز برق
گاهی مشکلات برق و سیم کشی باعث آشفتگی خاطر می شود. نه تنها می توانند باعث تعمیرات گران قیمت شوند و دستگاه های الکتریکی را خراب کنند ، بلکه بالقوه خطرناک هستند. پریزهای داخلی و جعبه های مدار چون قابل دید نیستند بر اثر گذر زمان دچار پوسیدگی می شوند.
دوربین های حرارتی به شما امکان می دهند تصویری دقیق از هر قسمت که دچار مشکل شده است ایجاد کنید ، و ببینید که چقدر آنها بیش از حد گرم می شوند و به شما کمک می کنند تا بفهمید که مدارها دارای چه مشکلاتی هستند و باید تعمیر شوند.
3. مسائل مربوط به لوله کشی
مشکلات مربوط به لوله کشی می تواند واقعاً کلافه کننده باشد ، به دلیل این که نمی توانید آنچه در لوله ها اتفاق می افتد را ببینید. ممکن است شما بتوانید یک سیم مفتول یا هرچیز دیگری به داخل لوله کشی وارد کنید ، اما نمی توانید از طریق لوله ها مشاهده کنید که این گرفتگی در کجا اتفاق افتاده و چیست !
ترموویژن می تواند ایده بهتری از جریان آب در لوله ها و همچنین شرایط گرفتگی ایجاد کند. شما می توانید هنگامی که به وسیله جریان آب گرم ، گرفتگی ها از بین می رود از طریق این دستگاه آن را تماشا کنید.
4- پشت بام
پشت بام ها یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید برای یک ملک انجام دهید ، بنابراین مهم است که سقف را حفظ کرده و هنگام بروز مشکل ، مسائل مربوط به تعمیر را برطرف کنید ، قبل از اینکه هر موضوعی منجر به مشکلات بیشتری شوند. این کار همیشه با چشم غیر مسلح یا بدون رفتن روی پشت بام آسان نیست.
با استفاده از دوربین حرارتی می توانید سقف خود را از سطح زمین بازرسی کنید و به دنبال مناطقی باشید که ممکن است گرما در حال هدر رفتن باشد یا نقاط سردی که ممکن است در آنجا آب جمع شده باشد.
5. استفاده خانگی کوچک
دوربین حرارتی کاربرد زیادی در خانه دارند که شامل تعمیر یا امنیت نیست. به عنوان مثال شما به دنبال میخ هایی هستید که در دیوار گیر کرده است و شما آن را فراموش کرده اید. دوربین های حرارتی می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.
حتی می توانید از یک ترموویژن برای یافتن نقاط خنک در اجاق گاز یا داخل اجاق خود استفاده کنید ، همچنین از آنها برای بررسی دمای بطری شیر کودک هم استفاده کنید. اگر می خواهید با سرعت زیاد برخی از نوشیدنی ها را سرد کنید ، یک تصویرگر حرارتی می تواند در تعیین زمان آماده بودن به شما کمک کند. امکانات این دستگاه بی پایان است.
6. سلامت حیوانات
حیوانات و حیوانات خانگی نمی توانند صحبت کنند ، بنابراین گاهی اوقات تشخیص دادن اینکه آیا آن ها دارای مشکلات بهداشتی هستند مشکل است. گرما همیشه شاخص خوبی برای بروز مشکل هم در انسان و حیوان است ، به خصوص در مورد تب ، التهاب و عفونت.
دوربین های حرارتی می توانند به سرعت نشان دهند که یک نقطه داغ کجاست و به شما و دامپزشکان این امکان را می دهد تا بدانند که در کجا می توانند بیشتر تمرکز کنند. این امر به ویژه در مورد حیوانات بزرگتر و دام مانند اسب و گاو مفید است.
7. نشت آب
ممکن است نشت آب در ابتدا خیلی مشکل جدی به نظر نرسد ، اما می تواند با گذشت زمان آسیب زیادی به خانه شما وارد کند ، خواه این امر باعث پوسیدگی سازه های چوبی یا ایجاد مشکلات احتمالی فاجعه بار در پشت بام ، زیرزمین ، راهرو یا راه پله های شما شود.
نشت آب چه گرم و چه سرد باشد دوربین های حرارتی می توانند هر دو را به خوبی تشخیص دهد. بعضی اوقات ممکن است تشخیص محل نشت آب غیر ممکن باشد ، خصوصاً هنگامی که در پشت دیوارها قرار داشته باشد ، غیرممکن است. با استفاده از دوربین حرارتی ، می توانید ناهماهنگی ها را با جریان های آب ، تشخیص داده و نشتی را از دیوارهای پایین مشاهده کنید.
8- امنیت
ترمو ویژن عمدتاً توسط ارتش ایجاد شده است ، بنابراین منطقی است که دوربین های حرارتی به ویژه در شب برای اهداف امنیتی بسیار مفید باشند.
این به معنای لزوما فقط برای شناسائی افراد در شب نیست ، ممکن است هنگام اردو زدن از دوربین حرارتی کمک بگیرید و می خواهید بدانید که آیا آن صدایی که از فاصله دور شنیده اید یک راکون یا خرس است.
دوربین حرارتی می تواند به شما کمک کند تا متجاوزانی را که در تاریکی پنهان شده اند ، و همچنین هرگونه تهدید حیواناتی که ممکن است کمین کرده باشند ، تشخیص دهید. نیروی انتظامی و ارتش به استفاده از دوربین حرارتی هر روز در موقعیت های مختلف متکی هستند.
9. موارد اضطراری
مأموران آتش نشانی و خدمه امداد و نجات گاهی در هنگام پاسخگویی به شرایط اضطراری به دوربین حرارتی احتیاج دارند. برای آتش نشانان ، این به معنای استفاده از دوربین های حرارتی برای یافتن افراد به دام افتاده در یک ساختمان است و همچنین راهی برای پیدا کردن راه خود در زمانی است که دود زیاد مانع دید آنها می شود.
پرسنل امداد و نجات که در حال پاسخ به قربانیانی هستند که در داخل سازه های فرو ریخته شده قرار گرفته اند و یا در آوارها دفن شده اند می توانند از ترموویژن برای یافتن آنها استفاده کنند. این امر به ویژه هنگامی مفید است که زمان وجود داشته باشد ، و قربانیان متعددی پیدا شوند.
10. تعمیر اتومبیل
دقیقاً همانطور که در مورد کار برقی و سیستم های HVAC وجود دارد ، گرمای بیش از حد هنگام استفاده از خودرو علامت مشکل است. حال سوال پیش می آید آیا این سیستم الکتریکی و جعبه فیوز اتومبیل یا مشکلات موجود در موتور است.
دوربین حرارتی FLIR TG130 / فلیر FLIR TG130 می تواند مکانیک ها را در یافتن نقطه دقیق یک مشکل در موتور ، صرفه جویی در وقت کار و جلوگیری از جداسازی غیر ضروری کمک کند.
کاربرد دوربین حرارتی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت دوربین حرارتی-دوربین حرارتی بدن انسان-کاربرد دوربین حرارتی در گنج یابی-دوربین حرارتی نظامی چیست  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله کاربرد دوربین حرارتی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از کاربرد دوربین حرارتی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟